tiistai 22. marraskuuta 2011

Amelie



Heei! Postauksia ei tosiaan ole tullu nyt pitkään aikaan, koska kiirettä piisaa! 

Mua ärsyttää kun en yhtään tiedä, et kelle ollaan lainattu meijän Amelie elokuvaa! En ole nähny sitä pitkään aikaan eikä kukaan tiiä missä se on. Nyt olis just niin semmonen tunne et haluisin kattoa sen ja jos joku ei ole vielä nähnyt sitä, niin katso. se on ihana!:) Ja myös mun Geishan Muistelmat leffa on kadoksissa.... sekin on kans aivan ihana elokuva!



Kävin eilen hakemassa mun kemian kokeen ja.......4 tuli :--------D hahaa! Oon ehkä surkein kemiassa ikinä. Okei kyl mä tiesin et saan jotain sinne päin ja et en pääse läpi hehe, mut anyways onneks nyt tosiaan tiiän valmistautua uusintaan.... tammikuussa sit. Kokeen palautuksessa kuulin kyllä harvinaisen monen suusta ett ei päässy läpi, ja toiset taas hihku ilosta et pääs just läpi ja sai 5-, et en sit tiiä. Oli ehkä maailman vaikein koe ja ei oikeesti kukaan voi osata. 
Sain myös filosofian(5,5) ja mantsan(6,5) kokeet :----D ehheh! mikä alotus lukiolle.

Tänään olin koulusta suoraan loppupäivän harkoissa ja nyt sit väsyttääää... Vois mennä nukkuu, mut mul on liian paljon tekemistä viel ennen sänkyyn käpertymistä, et en uskalla ees yrittää alottaa. Istun siis tässä vielä. 

ps: mun hamsteri Toby on maailman söpöin! Sillä on terraariossaan munakenno ja nyt se ryömii siellä sillai selälleen työntää itteensä taassuilla eteenpäin ja mutkittelee 

ja tos se söpöliini sit on:)


♥: Crystal

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentoi !