keskiviikko 2. marraskuuta 2011

hymyilyttää

Koko päivä vaan yhtä hymyä! Mua hymyilyttää nyt kaikki. Oli niin kiva päivä taas ja ihmiset on niin ihania! Tänään erityisesti nää asiat hymyilytti mua: hyvin menny enkun essee, mun hamsteri, Jeesus, Mäkki, Emilia, ihmisten hymyt, löysin kivat housut, kirpparit, nauraminen, Emilian oudot jutut ja se että kahen viikon päästä lähen Maata Näkyvissä festareille!!

Oon jo melkeen parantunu hirveestä flunssasta joka on mulla ollu viimeset päivät ja pääsin tänään kouluunkin! jejjj! Kävin vaan kirjottamassa enkun esseen ja pari muuta helppoa tehtävää ja koulupäivä olikin purkissa jo klo 10.30:---) Sit tulin kotia ja Emilia tuli taas käymää------> suunnattiin suoraan mäkkiin ja sit kierreltiin kaupoissa ja kirpparikin käytiin tsekkaamassa! Koko päivä kuunneltiin MC Hammerin- U Can`t Touch This kappaletta ja en oikeestaan tiiä miks (okei Emilia rakastaa sitä):--D Myöhemmin kävin vielä tanssitunnit kattomassa kun en vielä voinu tanssia kunnolla ja nytt, Kemian kokeisiin luku olis eessä... Huomenna koe ja en valehtelematta osaa yhtään! Noh..











Ehkä maailman söpöin video!


Ainii! ja kävin ostamassa ihanat vaaleenpunaset housut<3 Ja makso vaan 2e H&M!! Ah, rakastan!

Lähetin tän nyt Mirandalta koska mun kirjotusjutska on ihan pyllystä! yritän saada sen toimii täs joskus! eimul muuta:)

5 kommenttia:

  1. ootko joku körtti. kiva että jeesus saa sut hyvälle tuulelle:D

    VastaaPoista
  2. miks tossa lukee että miranda on kirjottanu tän

    VastaaPoista
  3. vastaan nyt crystalin puolesta,
    mutta joo ei olla körttejä :DD ja nii on mustakin kiva juttu! (:

    crystalilla tuo koko teksinkirjotusjuttu on ihan erilainen. siitä puuttuu kaikenlaisia juttuja ja se lataa kuvat tosi huonosti nii se nyt postas mun profiililla. koitetaan saada se kyl tässä joskus toimii!

    VastaaPoista
  4. tosi kivat housut!
    http://charmantrobe.blogspot.com/

    VastaaPoista

kommentoi !