torstai 10. marraskuuta 2011

tsintsintsin

Ulkona on jäätävää ja ripset jäätyy kiinni aina aamuisin. Ja on ihan tyhmää kun pian en voi enää käyttää mun uusia kenkiä, kun tulee liukas. Mut huisia kun huomenna pitäis kai sataa lunta jee kivaa ja sit pian tuleekin joulu(pukki) ja ah! Löysin mun kauan hukassa olleet tuoksukynttilät, jotka ostin joskus monta vuotta sitten. Ihanaa oikeesti kun tulee talvi! Pääsee pulkkamäkeen ja voi sytytellä kynttilöitä ja on ihanan tunnelmallista.


Torstaina olin Evellä Emilian kaa viettämässä iltaa ja oli kivaa!:)







Eilen olin Cooma Dance Academyn eli tanssikoulun jossa käyn kanssa promoamassa Jyväskylän foorumissa. Esitys aikoja oli viisi ja mulla meni ihan hyvin, mut sit esitettiin myös yks tanssi mitä ei oltu tanssittu moneen kuukauteen kunnolla ja se ei menny mun osalta todellakaan hyvin, mut eisemitää. Illalla sit lähin kavereitten kanssa pyörimään, kun yks Jemina tuli Oulusta käymään ja semmonen lauantai ilta mulla.

Tänään on Isinpäivä ja oli kiva päivä! Mitään ihmeellistä ei kyllä tapahtunu, mut nukuin pitkään ja sit vaan hömppäilin ja syötiin hyvää ruokaa. Ja nyt katotaan siskojen kanssa jotain hullun huonoa amerikkalaista leffaa nimeltä Pikku Manhattan...

Kiva kun huomenna Cynkkarilaisten ei tarvi mennä kouluun, kun viimeyönä oli joku tuhopoltto täällä ja niitten savuhaittojen takia niillä ei oo huomenn koulua:o Laura saa vaan nukkua kun mun pitää olla latinan tunneilla...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentoi !