sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

I just wanna feel

Viimeisen kahden viikon aikana oon ollut:

Nivalassa Johanneksen ja Crystalin kanssa,

Keuruulla Juhannuskonferenssissa enimmäkseen Annan ja Pilvin kanssa,

meillä ja Uuraisilla Katariinan kanssa,

ja nyt ollaan autossa matkalla kotiin Hämeenlinnasta, jossa oli Suomen Vapaakirkon kesäjuhlat ja Summerhope -tapahtuma, ja oli tosi kivaa. Näin paljon ihania kavereita ja sain paljon uusia ihania kavereita ja kaikkia on jo ikävä. Sieltä vähän kuvia ehkä huomenna. Nyt kuitenkin yritän saada vähän unta ennen kuin tullaan Jyväskylään.

♥: Miranda

4 kommenttia:

  1. hihihii... Kivoja noi meijjän kuvat <3 oli muksua!!:>> mut pitäis vielä yrittää nähä tänä kesänä ! Niii... ja noi mun kynnet näyttää vääähän kuolleilta :DD:D

    -Katsu<3-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ::D joo no se meijän kynsienlakkausjuttu vähän feilas ku mun kynsien jälkeen aamuherätukseen oli 38 min ja ku sun kynnet piti laittaa ni nukuttii tyylii 3h pommii ja jotai :D noo mut nii joo todellaki nähään viel vaik sit elokuus just ennen kouluu ku sillon mul on kai se koko viikko vapaat :) tai voi aiemminki olla!

      Poista
    2. No niinno... se nyt vähä venähti ::DD Mää en kyllä tiiä että onko mulla sillon elokuussa vapaata mut katellaan :D Mut mulla on nyt ainekin tää ja ens viikko vapaata (:

      Poista
    3. jooo kyl me ehitään jossai välis :)

      Poista

kommentoi !