sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

me juostiin ympäri pihamaan

Mulla on ollut picmonkey-ongelmia ja flickr-ongelmia ja blogger-ongelmia. Ei se mitään, ne on nyt selätetty. Viime torstaina mentiin Veeran ja Soilen kanssa vähän metsään ja vähän muualle kameroidemme kanssa. Lauran vanhat kärkkärit on nyt yhtä maan kanssa mutta ei se mitään. Nyt niillä voi vapaasti juosta pitkin pihoja kun on jo sille linjalle lähdetty. Ja nyt niitä kuvia.  
IMG_5427 by suklaakakkua
IMG_5525 by suklaakakkua
IMG_5549 by suklaakakkua
IMG_5618 by suklaakakkua
IMG_5617 by suklaakakkua
IMG_5634 by suklaakakkua
IMG_5666 by suklaakakkua
IMG_5685 by suklaakakkua



Huomenna laitan kuvia viikonlopulta ja tiistaina sitten lähdenkin melkein kahdeksi viikoksi kiparille!! Jee.

16 kommenttia:

  1. Oikeesti tää on nii ihana blogi ja oot nii nätti! Ihania kuvia! :)) mulla ois pari kysymystä:
    1.ootko uskossa tai onko teidän perhe?
    2. Ja mitä tanssia harrastat?

    Ite aloitan baletin nyt syksyllä ja oon kans 14 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Oon pitäny tätä nyt jonku aikaa tauolla koska ei oo ollut oikein aikaa ym, muttaaaa niin. Oon uskossa ja uskovasta perheestä. Harrastan balettia, jazzia, hoppia ja vähän nykäriä :) Siistiä, oon ite nyt ihan hullun innoissaa baletista ku en oo nii pitkää aikaa tanssinu sitä kunnolla :)

      Poista
    2. Juu. Oon kans uskossa. Ja baletti on iha parastaa!! :))

      Poista
  2. Ihan sairaan kivoja kuvia Mandy !!!!!!!!

    VastaaPoista
  3. vau tosi hienoja kuvia!!:)
    http://realliess.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. apua rakastuin tohon sun banneriis!! jotenki tota vaan jäi tuijottamaan, sikamakeee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :o en oo ajattelu et se ois mitenkään hirveen hieno :D mut kiiitos! :))

      Poista
  5. Millon alat taas bostaan??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DD ääh ku on niin kiiiire! Ja mul on ain kauheit ongelmii flickrin kans ja bloggerin jaaaääöööö. Just eilen kyl tuli sellai fiilis ku luin kavereiden blogei et vois taas alkaa postailee.. Mutjoo koitan täs pian taas jatkaa! :) Kiva et joku jäi kaipaamaan :D

      Poista
  6. Alota oikeesti taas kirjottaaa tänne!! :-)))

    VastaaPoista

kommentoi !